Het begin - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Mark Louw - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Mark Louw - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

14 Februari 2007 | Nederland, Haarlem

Nou, een reisdagboek/verslaglegging-in-den-verre/waar-hang-ik-uit- ding gemaakt. Ik ga hier al mijn reizen als militair plaatsen zodat iedereen op een makkelijke en vooral leuke manier op de hoogte kan houden.

Veel leesplezier met mijn avonturen in den verre

  • 15 Februari 2007 - 17:31

    Uk:

    Als militair?! Eerste wat ik zie; een barfoto :P
    Goed plan, ben benieuwd naar de verhalen! Zet hem gelijk bij favorieten :D
    Liefs

  • 18 Februari 2007 - 15:01

    Eva:

    Hee lieffie,
    ik ga je verhalen nauwlettend volgen!
    Dikke zoen, Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Dit wordt mijn reisverslag/dagboek-in-den-verre/waar-hang-ik-uit-ding. Ik ben namelijk militair en dat maakt dat ik nogal eens van huis ben. Op deze manier wil ik iedereen op een leuke manier op de hoogte houden. Veel leesplezier met de reisverslagen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 31407

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: