Mijn eerste reis - Reisverslagen van Mark van der Louw - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Mark van der Louw - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Dit wordt mijn reisverslag/dagboek-in-den-verre/waar-hang-ik-uit-ding. Ik ben namelijk militair en dat maakt dat ik nogal eens van huis ben. Op deze manier wil ik iedereen op een leuke manier op de hoogte houden.

Veel leesplezier met de reisverslagen

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2007

We gaan het beleven

03 Juli 2007

Lekker ontspannen na een eindsprintje

09 Juni 2007

2e weekje op de ambu

03 Juni 2007

Ambustage

26 Mei 2007

Schiet(?)serie
Mark

Dit wordt mijn reisverslag/dagboek-in-den-verre/waar-hang-ik-uit-ding. Ik ben namelijk militair en dat maakt dat ik nogal eens van huis ben. Op deze manier wil ik iedereen op een leuke manier op de hoogte houden. Veel leesplezier met de reisverslagen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31416

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: